برپایی ایستگاه صلواتی کارگری پخش شربت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان داراب همزمان با آغاز مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه ودر پایان راهپیمایی 22 بهمن ، ایستگاه صلواتی توزیع شربت ،جنب درب ورودی مصلی نماز جمعه شهرستان داراب باهمکاری اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی و شرکت ها و کارخانجات شهرستا ن برپا شد
کیومرث راستی سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب ضمن اعلام این خبر گفت :خصیصه اصلی امام صداقت و اعتمادشان به مردم بود، لذا باید به مردم اعتماد کنیم و با آنها صادق باشیم بنابراین لازم است که جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را با مشارکت خودجوش مردمی و دخیل نمودن آنان در برنامه ریزی ها از برگزاری کلیشه ای این آیین ها اجتناب کنیم.
راستی اعلام داشت در 22 بهمن کارگران تعاوگراو کارفرمایان باحضور در راهپیمایی بار دیگر دین خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) ادا کرده و با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.
ودر پایان راهپیمایی، ایستگاههای صلواتی برای رفاه حال راهپیمایان برپا شد.