کیومرث راستی از برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در داراب خبر داد
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی کیومرث راستی ضمن اعلام این خبر گفت در راستای اجرای ابلاغیه وزارت متبوع و ستاد مبارزه مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و شبکه بهداشت و درمان در محل این اداره برگزار شد.
کیومرث راستی راستی سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب گفت همه ما در قبال این آسیب اجتماعی مسوول هستیم و باید وظایف خود در این حوزه به درستی و با جدیت انجام دهیم تا بتوانیم آن را کنترل کنیم.

راستی با اشاره به اینکه امروز تولید، توزیع و فروش و مصرف مواد مخدر به معضل جهانی و دغدغه مسئولان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی با اجرای برنامه هایی با محتوای آگاهی و اطلاع رسانی درباره خطرات و نتایج مصرف و گرایش به مواد مخدر می توانند نقش تأثیرگذاری در پیشگیری و مقابله با این معضل و ارتقای سطح آگاهی جامعه به ویژه خانواده ها ایفا کند.

وی افزود : در این نمایشگاه انواع پوسترها، بنرها و بروشورهای آموزشی، تصاویر، پمفلتها و نقاشیهای کاریکاتوری درباره مضرات اعتیاد به اینترنت، موبایل و مواد مخدر به نمایش گذاشته شد و جهت زاهنمایی و مشاوره به کارگران و برگزاری دوره آموزشی از کارشناس شبکه بهداشت و درمان دعوت شد که به ارائه مشاورزه های لازم در خصوص اعتیاد مبادرت کنند و این مهم می تواند از ابعاد مختلف بسیار تاثیر گذار باشد.


