جلسه هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در داراب
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان داراب جلسه هماهنگی ادارات تابعه وزارت متبوع در محل اداره ان اداره برگزار گردید
کیومرث راستی سرپرست اداره تعاون تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب ضمن خیر مقدم به همکاران عضو این شورا از تعامل همراهی و همکاری ادارات عضو شواری هماهنگی وزارت متبوع و همچنین از نماینده زندان که بعنوان مدعو در این جلسه حضور داشت تشکر نمود
راستی اعلام کرد : به منظور ایجاد وحدت رویه و خدمت هرچه بیشتر مسئولین ،یکپارچگی درفعالیتها وانسجام بین ادارات تابعه وزارت متبوع در سطح شهرستان، اقداماتی به منظور هماهنگی وبهره برداری بیشتر انجام گیرد.
ایشان تصریح کرد: از جمله مصوبات این جلسه برگزاری دوره مهارت زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی جهت پرسنل و خانواده های همکاران عضو ،آموزش به کارفرمایان صنفوف مختلف درخصوص قانون کار و تامین اجتماعی ،تهیه لیست واجدین شرایط جهت تشکیل انجمن صنفی کارگریاز طریق تامین اجتماعی ، برگزاری جلسه باهیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی درخصوص بیمه کارگران به اتفاق اداره کار و تامین اجتماعی جهت رفع مشکلات و غیره ....
سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی همچنین اقدامات برنامه ریزی شده را براساس دستور العمل ارسالی و شورا جهت ارتقا سطح تعاملات و همکاری دستگاههای تابعه، ایجاد هم افزایی وتشریک مساعی در حوزه وظایف وهمچنین ایجاد وحدت رویه وانسجام بخشی بین ادارات تابعه اعلام نمودند





