به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب ، به مناسبت هفته کارگر ، در حرکتی خیر خواهانه جمعی از کارگران کارگاهها ، دستگاههای عضو شورای هماهنگی وهمچنین پرسنل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب از موسسه خیریه توانبخشی پیام امید و سرای مهر نوجوانان بهزیستی دیدار نمودند


کیومرث راستی سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب هدف از این دیدار را تجلیل از اقدامات کارکنان پرتلاش2 مجموعه و عیادت از بیماران ونوجوانان مسقر در این مرکز اعلام نمود و گفت : خداوند اجری جزیل در اینگونه کارها قرار داده که کمتر از حج نیست
راستی افزود: دیدار با فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست سرای مهر معلولان پیام امید فقط شکر و سپاس بیکران خداوند را می طلبد که صبر انسان را در مقابل مشکلات دنیوی افزایش می دهد
در دیدار ازموسسه سرای مهر بهزیستی خسروی رئیس بهزیستی شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به بازدید کنندگان در خصوص این مرکز گفت :سال تاسیس این مرکز 87 بوده است و کودکان تحت پوشش که نوجوانان 12 تا 18 سال پسر هستند و از کمبودها ومحدودیت های فراوان مرکز رنج می برند وخواستار مساعدتهای مادی و معنوی بازدید کنندگان شد .
در ادامه و در دیدار از موسسه خیریه توانبخشی پیام امید شهرستان داراب حامدی مسئول مرکز نیز ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مسئولین و کارگران و کارفرمایان گزارشی جامع از اقدامات و خدمات صورت گرفته به افراد تحت پوشش آن مرکز ارائه نمود و در پایان خواستار جذب کمک ها و مساعدت های مردمی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت آن موسسه در شهرستان گردید .
کیومرث راستی در پایان قول مساعدت در زمینه رفع برخی از نیازهای این 2 مرکز را اعلام و آمادگی جامعه کارگران ،کارفرمایان و تعاونگران و مساعدتها و حضور آنها در مراسم خیرخواهانه را ستودنی توصیف کرد .