به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب ، کیومرث راستی ضمن اعلام این خبر افزود ،اهداف تشکیل کانون بازنشتگان ،پیگیری کارها و رفع مشکلات بازشستگان و پیگیری بیمه تکمیلی و ارسال فاکتور پزشکی به بیمه ،معرفی جهت دریافت وام های ضروری و اعزام به سفرهای زیارتی ، از طریق ایجاد زمینه های مساعد به منظور نیل به اهداف اشاره کرد

وی  اشاره کرد: در اجرای ماده 134 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و با رعایت دستورالعمل مصوب 12/8/72 مقام محترم وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و به منظور حفظ حقوق و تامین منافع مشترک قانونی و پیگیری در جهت حل مسایل و مشکلات صنفی از لحاظ بازنشستگی ،از کار افتادگی ،خدمات بهداشتی ،مراقبتهای پزشکی ،هماهنگی با سایر مشکلات کارگری ،کانون بازشسته شهرستان داراب و حومه در این اساسنامه برای مدت نامحدود تشکیل می گردد .

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی   وظایف و شرایط عضویت را ،کوشش در جهت استیفای حقوق صنفی و خواسته های مشروع قانونی بازنشستگان شهرستان ،ائتلاف با سایر کانونهای شهرستان ،کوشش در جهت بهره مندی اعضاءاز خدمات  بهداشتی ،درمانی مراقبتهای پزشکی همکاری با خانه کارگر، سازمان تامین اجتماعی  و دیگر تشکلات کارگری از وظایف و شرایط کانون بازنشستگان است .

به گفته رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی جلسه انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با استقبال پرشوربازنشستگان  برگزار و افراد منتخب با رأی اعضا انتخاب شدند