به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ، به مناسبت هفته کارگر  جمعی از کارگران کارگاهها  و  دستگاههای عضو شورای هماهنگی و پرسنل  اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب  با نماینده ولی فقیه (امام جمعه شهرستان ) در بیت ایشان دیدار نمودند .

ابتدا در این دیدار، کیومرث راستی  سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی   از آمادگی این اداره  برای تحقق شعار سال جاری و خدمت رسانی بهتر به کارگران تعاونگران و کارفرمایان خبر داد.

 سپس حضرت آیت الله صادقی  در این دیدارگفت: اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی  توفیقات خوبی در زمینه ارائه خدمات به مردم داشته و توانسته است بخشی از مشکلات جامعه را حل کند.
وی افزود: همه می بایست برای تحقق فرمایشات رهبری در سال جدید و اقتصاد مقاومتی  و اقدام عمل کوشا و  فعال عمل کنیم وآرزو می کنم در این زمینه موفق باشید.

کارگران حاضر در جلسه نیز از فعالیت ها و خدمات کارگاه های خود به تفکیک گزارش ارائه نمودند  .