دیداربا نماینده ولی فقیه به مناسبت هفته کارگر در شهرستان داراب
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ، به مناسبت هفته کارگر جمعی از کارگران کارگاهها و دستگاههای عضو شورای هماهنگی و پرسنل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب با نماینده ولی فقیه (امام جمعه شهرستان ) در بیت ایشان دیدار نمودند .
ابتدا در این دیدار، کیومرث راستی سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی از آمادگی این اداره برای تحقق شعار سال جاری و خدمت رسانی بهتر به کارگران تعاونگران و کارفرمایان خبر داد.
سپس حضرت آیت الله صادقی در این دیدارگفت: اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی توفیقات خوبی در زمینه ارائه خدمات به مردم داشته و توانسته است بخشی از مشکلات جامعه را حل کند.
وی افزود: همه می بایست برای تحقق فرمایشات رهبری در سال جدید و اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل کوشا و فعال عمل کنیم وآرزو می کنم در این زمینه موفق باشید.
کارگران حاضر در جلسه نیز از فعالیت ها و خدمات کارگاه های خود به تفکیک گزارش ارائه نمودند .