افتتاح انجمن صنفی ویژه رانندگان حمل مسافر(رانندگان مینی بوس و اتوبوس)
افتتاح انجمن صنفی ویژه رانندگان حمل مسافر(رانندگان مینی بوس و اتوبوس) با حضور معاون فرماندار، روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانده بسیج ادارات و جمعی از رانندگان بمناسبت هفته کارگر
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب به مناسبت هفته کارگر و در اجرای ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آییننامه انجمنهای صنفی وکانونهای مربوط و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی وبهبود وضع اقتصادی کارگران که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز باشد ؛ این انجمن صنفی تشکیل میگردد.
کیومرث راستی سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب هدف از تشکیل انجمن صنفی را کمک به رفاه رانندگان در تمدید کارت هوشمند این قشر زحمتکش در شهرستان داراب اعلام و وظایف این انجمن را جمع آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویتها ،دریافت ورودیه، حق عضویت و کمکهای مالی داوطلبانه اعض ،همکاری در جهت تأسیس، تقویت و گسترش شرکتهای تعاونی مربوط به وظایف انجمن به منظور برخورداری اعضا از تسهیلات بیشتر ،حمایت ودفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفهای اعضا از طریق ارایه پیشنهاد و جلب پشتیبانی مراجع و سازمانهای دولتی و ملی.،خرید، فروش و تملک اموال منقول و غیرمنقول انجمن صنفی به نام و به حساب انجمن صنفی مشروط بر آنکه به قصد تجارت و جلب نفع نباشد.